خبط العقل..موت ومصابين في أتوبيس الموت ببني سويف..«لايف الكعبة» وصورة العيدية أحدث صيحات الاحتفال بالعيد.. قطر بتمويل الإرهاب للتحريض على الانقلابات.. الصينيون مهتمون بمشاريع في القناة والعاصمة الإدارية الجديدة

الثلاثاء، 29 أغسطس 2017 08:00 م
خبط العقل..موت ومصابين في أتوبيس الموت ببني سويف..«لايف الكعبة» وصورة العيدية أحدث صيحات الاحتفال بالعيد.. قطر بتمويل الإرهاب للتحريض على الانقلابات.. الصينيون مهتمون بمشاريع في القناة والعاصمة الإدارية الجديدة
خبط بالعقل
فاطمة ياسر

 

الصينيون مهتمون بإقامة مشاريع في  القناة والعاصمة الإدارية الجديدة

لما بنلاقي ان في حاجات كتير بتتعمل لمصلحة البلد "مصر" بنبقي فرحانين وطايرين من الفرحة..لان زي ما رئيسنا قالنا ان مصر هتبقي ام الدنيا وقد الدنيا..وبصراحة السيسي مقصرش في حق البلد وكل يوم مشاريع وتطور كبير بيحصل في  مصر..المهم بقي إن السيسي يطرق أبواب بكين ويعرض رؤية مصر لـ"الإصلاح" للمرة الأولى فى قمة "بريكس".. سفير الصين: حضوره فرصة لتعريف العالم "مكانة مصر".. مباحثات مع "جين بينج" على هامش القمة.. والصينيون مهتمون بمشاريع القناة والعاصمة الإدارية الجديدة..ربنا يحميك ويخاليك لينا يا ريس ياللي رافع علم مصر في كل العالم..


قطر بتمويل الإرهاب للتحريض على الانقلاب

7 سنين عجاف..لا عجاف ايه دول 7 سنين تدمير وبهدلة وحرقة دم ليل مع نهار..لما تحس إن 7 سنين انت فاكر إن أخوك دة سند وضهر ليك وتكتشف أنه الشوكة والسكينة إللي بتقطم ضهرك وحياتك وبدمرك.. دة بالضبط اللي قطر عملته في اخوتها من دول الوطن العربي..من "تمويل الإرهاب" لـ "التحريض على الانقلاب"..البحرين"7 سنوات على رادار مؤامرات قطر".. مخطط التخريب بدأ بتمويل مسلحين..تسجيلات "بن جاسم" تفضح الجريمة..وأكاديمية التغيير والحسابات الوهمية وسائل استهداف المنامة..بس خلاص..


"لايف الكعبة" وصورة العدية أحدث صيحات الاحتفال بالعيد

هتعمل  ايه في العيد؟..هصلي وأتصور وأفطر كبدة في الشارع وأكل فتة ولحمة مع أهلي وكدة..طب والحجاج هيعملوا ايه؟..هقولك أنا بقي بص يا سيدي وأنتي يا سيتي.."السوشيال ميديا" تضع بصمتها على عيد الأضحى وموسم الحج.. "سيلفى الحرم" يتطور لبث مباشر.. والدعوة أمام الكعبة يتم إثباتها بصورة .. والتفاخر بالعيدية و"ouftit" العيد وماراثون "السفرة" فى المجموعات النسائية..متخيل الفرق بين العيد والحج بتاعوا زمان بقوا عملين ايه دلوقتي..


أتوبيس الموت في بني سويف مشاهد بنشوفها كتير الأيام دية

حادث الموت وأتوبيس الموت وقطار الموت حاجات بنشوفها وبنسمعها كتير أوي الأيام دية..المهم بقي يا سيدي..إن في حادث حصل ببني سويف والمصابون بيحكولنا مأساتهم مع أتوبيس الموت فقالوا فوجئنا بسيارة أمامنا فحاول سائق الأتوبيس تخطيها لكنه لم يتحكم فى عجلة القيادة.. ويؤكدون: تخطى الحاجز الخرسانى وسقطنا أعلى سيارة نقل..ربنا يتقل الموتي من الشهداء ويشفي ويعفي المصابيون..

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق