التذاكر على تذكرتى.. مهرجان العلمين الجديدة يروج لحفل رامىى جمال 2 أغسطس "فيديو"

الأحد، 28 يوليو 2024 08:47 م
التذاكر على تذكرتى.. مهرجان العلمين الجديدة يروج لحفل رامىى جمال 2 أغسطس "فيديو"
حفل رامى جمال بمهرجان العلمين الجديدة

"هنستناكم يوم ٢ أغسطس في U Arena في حفلة رامي جمال، عشان نسقف من غير ما نوقف".. هكذا روجت الصفحة الرسمية لمهرجان العلمين الجديدة على "فيس بوك" لحفل الفنان رامى جمال، طارحاً تذاكر الحفل على موقع تذكرتى، وقالت الصفحة لمتابعيها: متضيعش وقت واحجز تذكرتك من موقع تذكرتي.
 
 
وروّجت الصفحة الرسمية لمهرجان العلمين الجديدة، عبر موقع تبادل الفيديوهات والصور إنستجرام، للحفل، وكتبت عن حفل رامي جمال قائلة: حفلاتنا لسه مكملة، انتظروا حفلة مميزة مع نجم الغناء رامي جمال ضمن فعاليات النسخة الثانية من مهرجان العلمين يوم 2 أغسطس، عشان نعيش ليلة غنائية وحفلة مميزة على أرض مدينة العلمين.
 
vhln [lhg
 
ونشر رامي جمال، صورة له: «السنة دي نزلت أغاني سينجل، والبوم بداية من لحظة بعادك، وجيت متأخر، وبعده فارق، وابن إمبارح، وبيكلموني، وانت مين، وشاهد الله، وبضيع وقت وهنسى اسمك، وبقول وأكدب وغيرهم، وآخرهم، برود ببرود، بحاول أجتهد، وبحاول أكون موجود طول الوقت بأغاني تليق بيكم، إن شاء الله نغنيهم كلهم في حفلة العلمين يوم 2 أغسطس، ونغني أغاني من أول البوم لحد ما نوصل لآخر غنوه.. إيه أكتر أغنية عجبتكم السنة دي وبجهز لكم أغنية كمان ونتقابل في ألبوم في الشتاء إن شاء الله».
 

 

 

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق